Гарачая лінія: 8 (0235) 02-82-23
Петрыкаўская цэнтральная раённая бальніца

Аб сацыяльнай рэкламе

21 мая 2021 в 10:58

      Згодна з заключэннем рабочай групы Міжведамаснага савета па рэкламе ад 5 мая 2021 г. № 7-2021 якасць сацыяльнай:
         тэлевізійнай рэкламы «Што такое вишинг?», «Бяспека ў сетцы Інтэрнэт», «Прафілактыка кіберзлачынстваў» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 4_МВД_Вишинг_ТВ, № 7_МВД_Безопасность ў интернет_ТВ, № 8_МВД_Профилактика киберпреступлений_ТВ) рэкамендавана прызнаць належным;
тэлевізійнай рэкламы «Гісторыі людзей з надломаная лёсамі» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 5_МВД_ Гісторыі людей_ТВ) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагамі і прапановамі:
       у прадстаўленым выглядзе рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэлебачанні пры згодзе телеорганизаций; у мэтах павелічэння колькасці паказаў рэкамендуецца скараціць яе працягласць да 30-40 секунд і (або) на яе аснове стварыць два відэаролікі;
         пасля дапрацоўкі рэкламы з улікам выкладзеных заўвагі і прапановы паўторная ацэнка якасці рэкламы Міжведамасны савет па рэкламе не патрабуецца, рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца);
      тэлевізійнай рэкламы «Гісторыі людзей з надломаная лёсамі» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 6_МВД_ Гісторыі людзей-2_ТВ) рэкамендавана прызнаць неналежным з заўвагамі і прапановамі:
          не адпавядае фармату сацыяльнай рэкламы, бо ўяўляе сабой працяглыя інтэрв'ю; адсутнічае дынаміка і акцэнты на ключавых фразах;
рэкамендуецца зрабіць серыю ролікаў (па адной гісторыі ў серыі);
          ў мэтах павышэння эфектыўнасці рэкламы рэкамендуецца дапоўніць рэкламу тэкстам пра назву артыкула Крымінальнага кодэкса Рэспублікі Беларусь і тэрміне пакарання;
       тэлевізійнай рэкламы «Як не стаць ахвярай кіберзлачынцы» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 9_МВД_Не стаць ахвярай киберпреступника_ТВ) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагу і прапанову: у прадстаўленым выглядзе рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэлебачанні пры згодзе телеорганизаций; у мэтах павелічэння  колькасці паказаў рэкамендуецца скараціць яе працягласць да 30-40 секунд і (або) на яе аснове стварыць некалькі відэаролікаў;
        пасля дапрацоўкі рэкламы з улікам выкладзеных заўвагі і прапановы паўторная ацэнка якасці рэкламы Міжведамасны савет па рэкламе не патрабуецца, рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца);
        тэлевізійнай рэкламы «Асцярожна, кіберзлачынец!» (Рэкламадаўца - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 10_МВД_ Киберпреступник_ТВ) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагамі і прапановамі:
      у прадстаўленым выглядзе рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэлебачанні пры згодзе телеорганизаций; у мэтах павелічэння колькасці паказаў рэкамендуецца скараціць яе працягласць да 30-40 секунд і (або) на яе аснове стварыць некалькі відэаролікаў;
         рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэрыторыі Брэсцкай вобласці; калі размяшчэнне (распаўсюджванне) рэкламы плануецца на рэспубліканскіх тэлеканалах, неабходна інфармацыю аб УУС Брэсцкага аблвыканкама замяніць на інфармацыю аб Міністэрстве ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь;
         пасля дапрацоўкі рэкламы з улікам выкладзеных заўвагі і прапановы паўторная ацэнка якасці рэкламы Міжведамасны савет па рэкламе не патрабуецца, рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца);
        радыёрэклама «Вы выйгралі аўтамабіль. Адкажыце на смс »,« Прадстаўнік банка: з карты выкрадаюць грошы »,« Унук трапіў у бяду. Перавядзіце грошы на рахунак »(рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 11_МВД_Кибермошенничество-Выйгралі автомобиль_Радио, № 12_МВД_Кибермошенничество-выкрадаў деньги_Радио, № 13_ МВД_Кибермошенничество-Пераклад денег_Радио) рэкамендавана прызнаць належным;
      вонкавай рэкламы «Асцярожна! Ашуканцы ў Інтэрнэце. Вишинг »,« Асцярожна! Ашуканцы ў Інтэрнэце. Фішынг »,« Увага! Бяспечнае выкарыстанне соцсетей, мессенджеров і электроннай пошты »,« Увага! Абарані сваю банкаўскую карту! »,« Увага! Лічбавая бяспеку ў Інтэрнэце »(рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 14_МВД_Вишинг_НР, № 15_МВД_Фишинг_НР, № 16_ МВД_Соцсети_Радио, № 17_МВД_Защита банкаўскай карты_НР, № 18_МВД_Цифровая безопасность_НР) рэкамендавана прызнаць належным;
      вонкавай рэкламы «Стой! Вишинг. Тэлефануе махляр! » (Рэкламадаўца - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 19_МВД_Вишинг-Тэлефануе мошенник_НР) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагамі і прапановамі: рэкамендуецца замяніць словы «стой!» на словы "стоп!";
      у мэтах паляпшэння ўспрымання тэксту рэкламы «Тэлефануе махляр!» рэкамендуецца зрушыць яго правей, каб пачатак словы «махляр» размяшчалася на цёмным фоне, паколькі ва ўмовах ўспрымання вонкавай рэкламы з адлегласці і ў руху слова можа быць успрынята няслушна;
     рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэрыторыі Мінскай вобласці; калі размяшчэнне (распаўсюджванне) рэкламы плануецца на ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, неабходна інфармацыю аб УУС Мінскага аблвыканкама замяніць на інфармацыю аб Міністэрстве ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь;
      пасля дапрацоўкі рэкламы з улікам выкладзеных заўвагі і прапановы паўторная ацэнка якасці рэкламы Міжведамасны савет па рэкламе не патрабуецца, рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца);
      вонкавай рэкламы «Будзьце асцярожныя і ўважлівыя пры пераходзе па спасылках» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 20_МВД_Ссылки_НР) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагамі і прапановамі:
       у мэтах паляпшэння ўспрымання рэкламы і адназначнасці яе разумення неабходна выключыць паласу жоўтага колеру з тэкстам «пры ўводзе лагіна і пароля»;
       рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэрыторыі Мінскай вобласці; калі размяшчэнне (распаўсюджванне) рэкламы плануецца на ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, неабходна інфармацыю аб УУС Мінскага аблвыканкама замяніць на інфармацыю аб Міністэрстве ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь;
       пасля дапрацоўкі рэкламы з улікам выкладзеных заўвагі і прапановы паўторная ацэнка якасці рэкламы Міжведамасны савет па рэкламе не патрабуецца, рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца);
     вонкавай рэкламы "Не станьце ахвярай кіберзлачынцы» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 21_МВД_Не станьце ахвярай киберпреступника_НР) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагамі і прапановамі: улічваючы наяўнасць у рэкламе вялікай колькасці тэксту, у прадстаўленым выглядзе яна можа размяшчацца (распаўсюджвацца) толькі на малоформатных сродках вонкавай рэкламы (напрыклад, на прыпыначных пунктах грамадскага транспарту, у вітрынах гандлёвых аб'ектаў і аб'ектаў абслугоўвання);
       рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэрыторыі Мінскай вобласці; калі размяшчэнне (распаўсюджванне) рэкламы плануецца на ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, неабходна інфармацыю аб УУС Мінскага аблвыканкама замяніць на інфармацыю аб Міністэрстве ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь;
        вонкавай рэкламы "Не станьце ахвярай падману» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 22_МВД_Не станьце ахвярай обмана_НР) рэкамендавана прызнаць неналежным з заўвагамі:
       рэклама не зразумелая з прычыны адсутнасці лагічнай ўзаемасувязі паміж змяшчаюцца ў ёй фразамі;
       рэклама не ўлічвае ўмовы ўспрымання вонкавай рэкламы з вялікай адлегласці і (або) у руху, паколькі змяшчае вялікую колькасць тэксту;
      вонкавай рэкламы «Запомніце! Нельга паведамляць (перадаваць) кому-небудзь звесткі »(рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 23_МВД_Запомните_НР) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагамі і прапановамі:
       у мэтах паляпшэння ўспрымання рэкламы неабходна пералік звестак, якія нельга перадаваць, перамясціць у левую частку рэкламы, размясціўшы спісам і скараціўшы фармулёўкі;
улічваючы наяўнасць у рэкламе вялікай колькасці тэксту, у прадстаўленым выглядзе яна можа размяшчацца (распаўсюджвацца) толькі на малоформатных сродках вонкавай рэкламы (напрыклад, на прыпыначных пунктах грамадскага транспарту, у вітрынах гандлёвых аб'ектаў і аб'ектаў абслугоўвання);
     рэклама можа размяшчацца (распаўсюджвацца) на тэрыторыі Мінскай вобласці; калі размяшчэнне (распаўсюджванне) рэкламы плануецца на ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, неабходна інфармацыю аб УУС Мінскага аблвыканкама замяніць на інфармацыю аб Міністэрстве ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь;
       вонкавай рэкламы «Бяспека ў сетцы Інтэрнэт» (рэкламадавец - Міністэрства ўнутраных спраў) (№ 24_МВД_Интернет-безопасность_НР) рэкамендавана прызнаць належным з заўвагай:
        улічваючы наяўнасць у рэкламе вялікай колькасці тэксту, у прадстаўленым выглядзе яна можа размяшчацца (распаўсюджвацца) толькі на малоформатных сродках вонкавай рэкламы (напрыклад, на прыпыначных пунктах грамадскага транспарту, у вітрынах гандлёвых аб'ектаў і аб'ектаў абслугоўвання).

Чытайце таксама: